Hogyan reklamálunk mi?

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
Olvasási idő: 3 perc

Hiába a legnagyobb gondosság és körültekintés, bizony-bizony vannak olyan esetek, amikor nem azt kapjuk, amit rendeltünk. Az is előfordulhat, hogy sérülten érkezik a termék vagy épp nem működik. Olyan is megeshet, hogy a vásárló rendel számára nem megfelelő, nem tetsző terméket, vagy csak egyszerűen időközben meggondolta magát. Számtalan további eset is felléphet, amikor reklamációval élünk. Hogyan reklamáljunk? Mire készüljünk? A téma igencsak szerteágazó, de lássuk a leggyakrabban előforduló és különleges eseteket.

Rugalmas hozzáállás

Reklamációkezelés esetén, mivel vevőink elégedettsége a legfontosabb, nyitottan és rugalmasan kezeljük a felmerülő problémákat. Előfordul olyan eset, amikor a vásárló a pénzt kéri vissza, azonban az esetek 99 százalékában a csere vagy a jóváírás az ügyfél által választott módszer. Amennyiben a termék minőségéből ered a reklamáció, legyen az szállításból eredő minőségi kifogás (például eltört, összegyűrődött, megsérült termékek esetében) vagy a gyártó hibájából keletkezik minőségi kifogás (például: rossz anyagminőségnél, nem vagy nem megfelelően működő terméknél), online vásárlás esetében a következő kiszállításkor, míg személyes vásárlás esetében azonnal cseréljük a terméket.

Azonnali csere

Elektronikai termékek garanciaidőn belüli meghibásodása esetén a jó beszállítói kapcsolatoknak köszönhetően nem küldjük a terméket javításra, hanem azonnal cseréljük. Mit is jelent ez pontosan? Ez a folyamat jelentősen felgyorsítja a reklamációkezelést, hiszen először nem a márkaszerviznek vagy a gyártónak küldjük vissza a terméket, aki bevizsgálja, majd javítja vagy cseréli a készüléket, hanem a meghibásodott vagy nem működő termék helyett azonnal új készüléket kapnak ügyfeleink.

Kivételes eljárás

Előfordulhatnak olyan esetek, amikor egy adott tételből túl sokat rendel a vásárló. Azaz például 10 darab helyett véletlenül 10 karton kerül a kosárba. Az ilyen webshopunkon keresztül leadott rendeléseknél, ha már az átvételnél kiderül a mennyiségi hiba, e-mailben várjuk a visszajelzést arra vonatkozóan, mit szeretne az ügyfél visszaküldeni. Vásárlónk a következő kiszállításnál meg is kapja a visszaáruról készített nyomtatványt, majd annak aláírása után visszahozzuk az árut és jóváírjuk az összeget.

Gyorsan forgó, szavatossági idővel nem rendelkező árucikkek többletrendelésénél, minden esetben vegye fel telefonon és akár e-mailben is velünk kapcsolatot. Hiszen megtörténhet, hogy hetek telnek el, mire felfedezik a mennyiségi hibát. Ilyenkor mindig egyedi elbírálásnak vetjük alá ügyfeleink kérését, majd megtaláljuk a számukra legmegfelelőbb megoldást.

Az ügyfél az első, a második és a harmadik helyen

Az ügyfélnek mindig igaza van – tartja a mondás, ha pedig nincs igaza, akkor is igaza van. Sokszor a legtündéribb vásárlót is kizökkenti a türelméből a nem várt csalódás. Jóllehet a helyzet bosszantó és mindenkivel megesett már legalább egyszer életében, a problémát az idegeskedés nem oldja meg. Az Otthon Üzletháznál minden megrendelést úgy teljesítünk, hogy a vásárlóink azt érezzék, nálunk ők vannak az első, a második és a harmadik helyen is.

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email